Rubrik?!

Tjenare!

Vaknade precis så nu sitter ja i sängen och funderar på vad det blir för kläder idag och om ja ska käka frukost eller duscha först! Haha vilka stora problem jag har känner jag!
Igår va jag in till betch rocken (stavning) kollade på Norlie kkv så sjukt jävla grymma måste jag säga!! OMG!!
Sen sög allt annat men ändå! :) haha
Idag blir det att glo fotboll med några brudar (tror jag) annars åker ja med mormor hihi :)
Jag har skit ont i tinningen efter att ja o jennelie råkade slå ihop så min tinning och hennes kindben eller nått :p
Men vi hörs senare! Hare gött :)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3180240/images/2012/pic_502f5957e087c3081300253a.jpg" class="image">


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0