I live in a dream right now!

hellu! :)

sitter nu vid datan oh bloggar, kvällen igår med mina sköna arbogare och självklart kungsörare kunde inte bli bättre! :)
vi kikade film snackade (MASSOR) oh hade allmänt skojj :)¨
somnade runt fem i morse oh de som sov kvar (john,frida,emelie) väcker mej igenom att ta en ärtpåse ur frysen oh sätter den på min rygg (ISSSSS KALLLLT!!!!)
Träningsvärken kom nu på eftermiddagen då min rygg,mage,ben,ljumske (stavning) inte fungerar som de ska det bara svider och värker som bara den hela tiden!
Red Elton idag markarbete (typ) gick bra dock har jag som sagt väldigt ont och orkade typ inte riktigt!
han var pigg som bara den kan jag säga!
jag skulle vilja gå och lägga mej nu men måste verkligen plugga teknik och så men efter det blir det allt att sova!! så sinnesjukt trött gäspar hela tiden :/
ajja vi hörs sen! KYSS :*

image description

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0