Äntligen börjar dygnet komma tillbaka! :)

Hellu ((:

Kom precis hem från gymmet med jenne dock gick de inge vidare min hals dooog :'/ blev att gå några kilometer sen lite arm oh axlar typ fick duga för idag!!
Som sagt lovade er att skriva om gymnasiet oh de ska jag göra i detta inlägg!!
Även ge ut en ledtråd om vad som händer på fredag, mina vänner vet jue men ni som inte vet, jag skippar skolan någon timme, jag har bokat tid, Lovina ska oxå med oh jag är nervös för att de ska göra ont XD

Joo... Gymnasiet joo jag var jue på ullvi igår oh de fick mej att ändra mej te 1000 de blir helt enkelt vård&omsorg på ullvi!! Jag som var 100 på att jag ABSOLUT inte skulle gå där men joo nu blir de så mina vänner ska te den skolan även närmare lättare oh ta sig osv de blir så azum!! :) andra val blir rinman VO oh tredje yrkesgymnasiet i västerås fjärde fordon på ullvi :) de får väl la bli så :D

Nu ska jag sova då ja är trött (äntligen) att man har ändrat på dygnet oh lägger sig tidigt oh försöker dra sig upp på morgonen! :p
Vi hörs imorrn kyss!! :*


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0