Är det verkligen normalt?! :s

Tjena!

Sitter nu i sängen oh kollar på någon dokumentär av nå slag om sex ^^ höhö
Idag va ja som sagt hos mormor oh käkade oh fick reda på att hon oh morfar ska utomlands oh JAG VILL med :'( käkade även där sen blev de att sova på soffan i ett par timmar, hem oh byta om oh sen ner te gymmet med Jennelie har EXTREMT träningsvärk sen igår i armarna oh rumpan men aa de gick nästan att följa planeringen NÖJD iaf!! :D känns så skönt att komma igång me träning oh vi hoppas på resultat te sommarn iaf! Fram över kommer de bli ridning 2-3 dagar i veckan oh minst 2 ggr gymmet :)
Men iaf mina armar kan jag knappt lyfta pga träningsvärken men rumpan/baksidan av låren funkar typ iallafall :p
Nu ska jag lägga mej i sängen, sjukt trött må ja säga Liam sover i min säng inatt då mina mardrömmar är hemska oh jag lider verkligen av att vakna oh va livrädd oh inte kunna somna om, då man ligger där oh hör ljud som man inbillar sig osv ni har själva säkert vart med om det men är de normalt att drömma ungifär samma mardröm flera gånger med veckor/månaders mellanrum?! Har någon av er vart med om det? xd själv tycker jag det är läskigt dock :/
Ajja go natt alla söta! Saknar min mell oh min Kim dock men sweet dreams! <3


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0