dåligt bloggande

Chenna :) skulle ha laddat upp ett blogg inlägg förut idag men gick dock inte pga för många bilder som jag ville ladda upp så aa glömde helt enkelt bort de XD haha men nu bloggar jag jue oh de är jue awesome!! :) dagen idag har varit så att ja har duchat två gånger, pratat tele med mella typ 100 gånger?! haha hon är för rolig hon, träffat Kim, han kom hem från skåne idag så de va riktigt nice, saknat honom faktiskt! varit hos Axelsson med massa folk kollat hockey trevligt trevligt! :) SVERIGE VANN, gick te final som jag fattade de XD hahah (viktigt) nu ska jag sova lite hade jag tänkt sen får vi se om mamma vill bjuda mej oh Liam på bio imorrn med fluffen oh joel :) de visar sig beror oxå på vilken tid eftersom hon har hiling (stavning) imorrn :) godnatt folket! puss på er! <3

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0