Frågestund på bloggen?!

Chenna!

Tänkte kolla om ja ska göra som alla andra oh ha en frågestund på bloggen ALLT om mig svarar nog på de mesta :)

Dagen idag gick väl snabbt, ska nu äta vila oh sen gymmet, duscha oh sen dra te Sannis! :) helgen vet ja inte hur den blir om man ska träffa älskling någon dag eller nått gymmet på lördag oh kanske söndag kanske blir stallet oxå! :) ska kolla med chefen straxt hade jag tänkt faktiskt!

Något som irriterar mig;
Idag hade två klasser (9or) idrott tillsammans då en av de klasserna var min oh sen aa en annan oh när idrotten e slut oh alla ska dra visar de sig att en mobil är stulen, hur dum i huvet kan man vara oh ta någon annans mobil?! För de första så leva med att man tagit någon annans oh sen vill man ha en mobil KÖPER väl man en NY inte fan baxar man en... Blir bara så sur på idioter som kan göra så mot en klasskompis -.-'

Ajja mera blogg sen! :) kyss!! :*


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0