Frågestund!

Har nu frågestund för att se om någon har något de undrar om mej! :)
ta er tiden oh kommentera med massa frågor!´
Ärliga svar oh även försöka svara på ALLT! :)


PEACE!


Kommentera gärna!
Postat av: cissi

va tycker du om mig? :)

bästa du vet :)

2012-01-13 @ 15:57:31
URL: http://ceciliasederowsky.blogg.se/
Postat av: Becca

1. Vad fick dig att göra sidecut?

2. Vad är din käraste ägodel?

3. Favorit film?

4. Maträtt?

5. Favorit klädesplagg?

6. Om du kunde få vilken pryl som hellst, vad skulle du vilja ha då?

7. Vart i världen skulle du hellst vilja bo?

8. Varför bytte du efternamn?

9. Vad för musik lyssnar du hellst på?

10. Och sist men inte minst, hur många gånger tror du du kan tappa telefonen innan den får världens spricka i skärmen, haha :D ?

2012-01-13 @ 16:13:27
Postat av: Amanda

Vad tycker du om mig?

Läser du min blogg? Isåfall vad tycker du om den?

Bästa minnet utav 2011?

Sämsta minnet utav 2011?

Bästa låten just nu?

Hur många besökare har du?

Har du några nyårslöften, isåfall vilka?

Hehe kom inte på några fler halv vettiga frågor;)

2012-01-13 @ 16:34:27
URL: http://heartbeatmoment.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart vill du helst resa? :)

2012-01-13 @ 18:11:42
Postat av: jennelie

Bästa barndomsminne? En sak du ångrar? Vad skulle du göra om du fick åka till Vegas med mej?? Vad tycker du om min blogg? Älskar du mej lika mycket som jag älskar dej? :-D <3

2012-01-13 @ 22:54:52
URL: http://jenneliewiden.blogspot.com

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0