Helt sjukt!

Hellu :))

Vaknade idag av klockan som ringde kvart över oh precis innan drömde jag om mig,Jennelie,Frida,någon skum oh Mimmi oh Timothy vi var i Helsingborg vad vi gjorde där vet jag inte men vi skulle iaf te min farmor med massa annat folk som redan hade fixat skjuts dit så vi väntade på fridas mamma oh då kommer ett knuttegäng oh slår Mimmi lite lätt sen tar en snygg knutte Jennelie oh Timothy försöker dra tbx henne men blir dragen efter sen vaknade jag ;'( hihi ville jue veta va som hände me oss andra ju :o
Dålig bloggning igår pga att jag duschade typ en timme sen va ja sjukt trött oh gick oh la mig men ridningen gick helt okeej hästarna hade varit galna i måndags oh en efter en hade fått sig en flygtur så de blev skritt oh trav arbete vilket var uppskattat för både mig oh Eltoon :D han behöver ju först oh främst få muskler innan han kan orka bära sig i galoppen så de va super bra :)
Måste kila !! :)


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0