Hjärtattack!!

Chaa :)

Sitter uppe hos syrran nu ska försöka få henne att sova vilket tar 20 min...
Dagen idag var awesome!! Började med att slappa i sängen kolla film oh sitta vid datan :) sen städa mitt rum, tog en lång dusch. Sen fixa sig oh chilla gick upp te gsmmelmormor va där i en kvart sen drog jag te banken satte in pengar på mitt kort, sen drog ja med fella te Eskilstuna, käkade på "papas tapas" fixade ny percing te henne oh shoppade träningsbyxor oh hårfärg fick även bli en deo :D
Haha vi kom ut från carlings då vi ser två människor med masker sånna där vita läskiga xd haha sen helt random kommer de springandes mot oss jag blir skit rädd oh fella med hon ställer sig mot en vägg oh håller för ögonen haha oh ja försöker se vem de är så äre älskling bakom den där jävla masken xd fyfan va rädd jag blev!!!
Sen drog vi oh tog en smoothie på expresso sen te tåget oh vi hoppar på oh går igenom hela tåget sen säger en sån där tågsak att tåget vi gick på gick te sthlm oh de andra som setat fast i de tåget vi var på gick te kungsör så vi sprang oh hoppade på det ;) tuuuur säger jag bara!! Panik slag kom där med xd haha
Nu har jag just skypat me thomas han är jue bara för rolig han :p sköön typ han alltså!!

Vi hörs sen!! Kyss


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0