I belive!

Hallojsan!!

Kom precis ut från duschen efter ett träningspass på gymmet me syster, började med att springa oh idag pressade jag mej verkligen oh är super nöjd!! Sen gick jag oh provade olika styrke övningar men vill inte köra för mycket då ja inte vill bli biff ;) hihi kör mest kondition då de är den jag vill få upp oh vill bli smal te sommarn de är mitt mål så nu blir de träning minst 3 gånger i veckan fast de va två mitt nyårslufte var men ökar med tiden ;) att gymma 3 dagar i veckan oh rida minst två måste nog funka :)

Sitter nu oh kollar på någon film som mormor tycker är bra så medans hon glor blir de fajjan oh bloggar att läsa! :)
Vi hörs imorrn!! God natt sweet dreams!! :*

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3180240/images/2012/pic_184618468.jpg" class="image">


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0