I don't won't to lose you!

Chenna!

Nyss kommit ut ut duschen, vad får man göra då? Joo försöks få Noomi oh somna men de är fan inte lätt alla gånger må jag säga!! Passar på att blogga nu ist :-)
Dagen idag har väl inte vart så jätte rolig styrelsemöte i 3timmar sen ridit Eltoon vilket gick ruskigt bra idag!! Skritt oh trav arbete då galoppen sitter elr aa iaf fattningarna sen att han inte har nå muskler te att jobba oh bära sig själv i galoppen är en annan femma !! Men de kommer jue när han orkar i de andra två gångarterna :-) trav arbetet var snuskigt bra så NÖÖJD!!
Red även Maximus skritt oh trav, Marianne ville inte lämna mig själv (vilket var bra) då han inte är så stabil ibland så fick bli skritt oh trav det gick super bra det med !! Tittig oh lite bråkig men tar man de lungt så funkar de!! Ja skulle verkligen vilja ha den hästen han är så perfekt han kan hoppa han är duktig i dressyr oh så dock så är han lite osäker av sig :/ men men hoppas på att man får rida honom mera! :)
Nu har hon somnat efter kanske 15 min så nu ska jag gå ner oh få i mig varma mackor med kantarell stuvning :'D mumma (a)
Byebye


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0