I really miss you guys!

Hejsvejs!

Sitter just nu i mina syskons rum oh försöker få lillsessan oh somna har precis burit upp henne så kan nog ta ett tag.
Dagen idag var iskall haha åkte me Sara för att kolla pay and jump i köping då många man känner skulle vara med så träffade man även på de roliga ARBOGARNA (stina,marcus oh emmy) oh då insåg man att man saknat dem!!
MÅSTE bara träffa dem snart!!!! Verkligen ett MÅSTE
Väl hemma så tog jag ett varmt bad med tända ljus oh skum, va igenom frusen så det blev verkligen jätte varmt vatten! :)
Snackat lite med Jenny den bästa i skype ikväll blir de mera snack med henne oh även bror min Rodney!! :)
Skulle ha gymmat men orkar typ inte blir gymmet imorrn ist, blir att plugga helA dagen och gymma lite! :)
Mera blogg sen puss! :)
Bilden e på min söta syster :*


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0