I remember the first time I saw you you lit up the forest road with leaves around you and that was that I saw the light

ChooHoo :)
  
 sitter vid datan nu oh bloggar orkar inte att telen ska sega sig me att ladda upp blogginlägget ;) idag vaknade jag runt halv tolv oh sen dess har jag ringt Mell,Jenne oh mormor men varken jenne elr mormor vill svara...  
   sitter här med varm chocklad oh har nyss varit ute oh lämnat Linns hjälm som hon lämnade kvar här när hennes moppe igår, hade frusit fast med gasen i botten ^^ hihi
  Hade tänkt kila te stallet oh rida Eltoon innan styrelsemötet men mormor verkar jue inte vilja kö upp mig XD haah tänker inte cykla fett kallt oh halt oxå ... tror att jag ska rida ut idag så Elton får komma ut lite oxå nu dagen innan verksamheten (?) e eller ä? haha ajja innan den startar iaf :)
hade oxå tänkt kolla om någon vill göra en ny header åt mej för nu är de nytt år och då måste man uppdatera lite oxå! :) hiihii  (om någon har lust kommentera då detta inlägg)
 Jaa så mycket mer har jag väl inte att skriva om förutom att jag är fett depp för att skolan börjar på tisdag :( men sista terminen på tatt skolan sen blir det förmodligen e-tuna som gäller förhoppningsvis :D ser iaf fram åt den här terminen, musikal oh sånna krejjor :) hihi
nu ska ja kila ni får ha de gött åh mera blogg kommer ikväll :)

image description

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0