Iskallt ute :o

Hallojsan!!

Sitter uppe i cafeterian på ridskolan oh värmer mig ett stycke ;) iskallt ute må jag säga! Lektionerna börjar idag men Elton fick man rida ändå oh även maximus ridhuset är vattnat oh de är lika mycket som fläckar i underlaget och de är lika mycket som en tittig maximus jag har funderat nu ett tag vad man skulle behöva göra för att maxen ska bli hyfsat lydig oh inte larva sig men de är svårt de där tycker jag! Han står iaf inne oh äter nu oh syster är ute oh rider på sin långhåriga pålle caramel :D oh jag kollar lite på Bo oh Olle verkar vara ett dressyr pass oh ser riktigt bra ut! :)
Vi hörs senare ching chong! :)


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0