Still miss you!

3 månader sen du lämnade jorden, men jag är glad allt vi fått uppleva tillsammans oh nu försöker jag skriva detta utan att fälla tårar men de är inte lätt. Jag är glad att vi lärde varandra så mycket, när du kom kunde du tex inte hoppa men bara efter några månader så var du riktigt fin!! Sen alla tråkiga händelser när du skadade dej, när du inte var på humör eller när du inte ville men du var som sagt ett sto med mycket mycket personlighet oh det var de finaste hos dej!
Du var inte lätt att rida men ändå kunde vem som helst sätta sig upp oh du accepterade det! Kunde sätta upp en ren nybörjare fine du bara gjorde ditt jobb, de gångerna man åkt av på dig är de gångerna som antingen jag gjort fel eller oxå då du vart väldigt glad oh pigg då du tyckt att jag ska hålla mig kvar,
Men de här 3 månaderna har varit jobbiga oh jag saknar dej älskade häst!!
Ses snart Morena love you oh kommer aldrig glömma dej! <3


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0