Svar på frågestunden! :)


*Vad tycker du om mej? :)
- Du är en snäll oh ganska lungn person, vi har vart vänner nu ett ganska bra tag oh har många minnen så aa tycker väldigt bra om dej, fin, gullig osv :)

1. vad fick dig att göra sidecut?
- en riktigt bra fråga faktiskt, jag funderade jue starkt på att göra en förändring med mitt hår funderade jue på dreads eller klippa kort oh sen fanns även allternativet sidecut oh de fick bli de helt enkelt! :)
2.vad är din käraste ägodel?
- jaa du, måste nog vara min mobil må jag säga, den är typ mitt LIV hahaha :)
3.favorit film?
- hm? aa det måste nog vara i taket lyser stjärnorna! :')
4.favorit maträtt?
- helt klart tacos :D
5.favorit klädesplagg?
- hm? jaa självklart tjocktröjja :)
6.Om du kunde få vilken pryl som helst va skulle du vilja få då?
- shit, hm? asså de här va jue fett svårt, pryl räknas häst då? haha annars skulle de väl va ett springband eller en bil :D
7. vart i världen skulle du helst vilja bo?
- jag skulle nog vilja bo antingen i Hawaii eller också, Miami :)
8. varför bytte du efternamn?
- den har jag funderat på ett tag nu oh aa det var nog för att det är bara min släkt på mammas sida som har efternamnet IDLING då min mammas farfar eller något sånt kom på det :) oh Wessman är ganska så vanligt oh ja vill ha ett ovanligt! :)
9.vad för musik lyssnar du helst på?
- jag är en sån där "allätare" inom musik men aa helst är det väl Rihanna oh liknande :)
10. hur många gånger tror du att du kan tappa din telefon innan det är värsta sprickan i den?
- hahah kul där becca ;) haha nej men jag hoppas jue på att inte tappa den men vi säger väl kanske 7 gånger?


1. vad tycker du om mej?
- känner inte dig så bra längre men vi gick i samma klass från trean elr fyran till femman oh du är snäll oh söt du är säkert fortfarande lika snäll som då :)
2.läser du min blogg? isf vad tycker du om den?
- jaa jag läser din blogg, oh ja tycker den är rolig att läsa alltså kul att få veta va som händer i folks liv osv :)
3.bästa minnet av 2011?
- hm?! de va nog när ja oh Frida va inne på bilträffen elr oxå curotsingen (stavning?) hahha
4.sämsta minnet av 2011?
- inte va den svår inte, när vi fick ta bort Morena 24/11-11 :'(
5.bästa låten just nu?
- hm?! fortfarande "when I held ya" me Moa Lignell :D
6.hur många besökare har du?
- joo jag har just kommit igång med min nya blogg oh den har just börjat fungera så just nu är de påväg uppåt blir mer oh mer för varje dag men aa mellan 20-70st, men vi jobbar på att komma över 100 iaf!
7.har du några nyårslufeten?
- japp det har jag, äta godis bara på helgen och träna MINST två gånger i veckan på gym oh självklart rida minst 2 gånger i veckan :)

*vart vill du helst resa?
- jag vill nog helst resa te typ Miami eller thailand :)

1. Bästa barndomsminne?
- phuu?! jaa hur ska man komma ihåg de? haha va nog när jag fick min kanin "Skuttran" som ja döpte henne te :)
2. en sak du ångrar?
- säkert jätte många saker jag ångrar som ja inte kommer på nu, haha men jaa man ångrar sig väl när man bråkat med sina vänner? haha det får duga :p
3. vad skulle du göra om du fick åka te Vegas med mej?
- jag skulle bli så JÄVLA glas oh det skulle vara helt GALET !!!! :D
4. vad tycker du om min blogg?
- den e skojj att läsa oh fin också :) hihi
5. Älskar du mej lika mycket som jag älskar dej?
- det kan du ge dej fan på att jag gör fast en sak ska du veta att jag ÄLSKAR dej mera!! ;)




Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0