Alla frågor får ett svar! :)

Frågestund nu på bloggen!
 

Man får fråga vad man vill oh jag försöker svara på dem så gott jag kan.
Endast seriöst!

Svarar om på frågorna om de är fler än 5 olika personer som frågar oh minst 10 frågot!
 
 

Kommentera gärna!
Postat av: Becca

1. Vart har du hållt hus i sommar? Har ju inte träffats en ända gång!
2. Är det slut med Thomas?
3. Är Stina eller vad det nu är för namn, din häst?
4. Blev det omsorg på ullvi?
5. Några planer inför den lilla sommaren som är kvar?
6. Vilka bloggar läser du?
7. Har du någon förebild inom bloggvärlden?
8. Vad tycker du om mig?
9. Om du fick välja vilken frisyr och hårfärg som helst, vad skulle det då vara?
10. Favorit plagg?
Allt för mig, hejdå! :) <3

2012-07-13 @ 13:44:09
URL: http://beccatornroos.devote.se/
Postat av: elin månsson

1. Skulle du hellre rida än att va med dina kompisar?
2. favorit färg/mat/plagg/häst ?
3. skola / kollo ?
4. jeans / kjol ?
5. spanien / italien ?
6. vill du gå på rid- kurs/skola ?
7. om du fick välja 2 häsatar som du tycker om att rida, vilka skulle de va?
8. saknar du din gamla häst?
9. handlar ditt liv mer om hästar och att rida mer än kompisarna?
10. kött / fisk ?

2012-07-13 @ 17:00:57
URL: http://elinnsliv.devote.se
Postat av: jennepenne

1. vad är du mest/minst nöjs med med dej själv? 2. om du fick välja tre personen/saker att ta med till en öde ö vad skulle de bli? 3. väljer du kärlek före pengar? 4. har du någon förebild ? :)

2012-07-14 @ 20:41:05

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0