Bloooooggg

Hejsan alla gulliga små följare!
 

sitter just nu och bloggar lite ska väl slänga på något att lyssna på också! 
lite uppdatering nu då om va som hänt de senaste dagarna :) 
 
som sagt i Onsdags åkte jag och jennelie te sthlm för att vara där i två nätter/tre dagar.
började med att på Onsdagen var de ju super varmt ute såå vi åkte bara runt lite här och där, och kollade oss runt själva "stan" alltså vi var inte ute i någon förort utan bara innerstan eller va man ska säga.
Hittade något ställe där folk låg och solade och så, så vi låg där någon timme och solade på gräset.
lyckades även sola nere vid hamnen, göttans!!
På torsdagen var vi på Grönan, SUPER KUL :D haha men man börjar bli mer och mer mes men aa man klarade ju sig till slut haha, vi åkte de mesta förutom "Tilt" eller va den nu heter. 
På kvällen umgicks vi med min kompis Moa, väldigt skojj faktiskt! :) 
Igår så vaknade man av att jenne typ tjurade nejdå men hon hade legat uppe sen åtta då vi skulle beställa JB biljetter vid nio eller tio kommer ej ihåg tiden, men de sket sig med biljetterna första konsärten, sen la de ut en till konsärt dagen efter och då kom vi in men fanns bara 2 platser kvar så de sket sig de med, sen fick vi tag på en privat person som skulle sälja fyra stycken så nu har vi biljetter, vi hämtar dem på Tisdag :)
Åkte hem tidigt runt fyra tror jag sen så åkte jag te mormor och firade Ronny ( mosters man) och sen drog ja med två snygga brudar (frida,Jennelie) till västerås på power meet :) 
Nu ska jag till min häst med Marianne hon ville se henne, så aa sen rider jag nog, och sen drar jag hem till Kungsör och duschar sen till power meet med Frida idag med! :) 
nu måste jag kila ha det gött!! :))
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0