JAG KOM IN!!! :D

Tjenare mina fina läsare! 
 
trots att jag bloggat lite så finns de några som kollar iaf! :) 
idag har jag jobbat i stallet i mer än 4 timmar, men nu är jag hemma och poppar musik oh messar med lite folk.
ska snart umgås med jennelie men först måste jag få tag på mormor så jag kan hämta pengar så vi kan åka och lämna pengar hos Linn till justin bieber biljetterna! :)
Har försökt planera vad jag ska ha för kläder med mej till sthlm men de går åt helvete kan jaa säga jag vill ha så mycket med mig och typ 3 par skor osv men aa :/ haha 
Just fan JAG KOM IN PÅ VÅRD & OMSORGS POGRAMMET I KÖPING!!! 

ett steg närmare min framtid och jag ska plugga gärnet de här 3 åren som kommer gå snabbt! 
jag ska fan bli AMBULANSFÖRARE! :) haha
 
nyss duschat så och snart ska ja hänga min tvättmaskin så jag kan bestämma mig va ja ska ha med för kläder :) 
vi hörs senare ska nu messa te jenne oh se om hon e klar :)
KYSS :*
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0