passar på!

Hejjsan!
 
passar på medans jag sitter vid datan och blogga lite!
min veckoplanering kommer här! :)
 
Tisdag: jobba på grannens gård, släppa stina i paddocken, åka till kungsör, kolla brevlådan
Onsdag: Åka till sthlm, vara i sthlm
Torsdag: kvar i sthlm,gröna lund'
Fredag:shoppa,åka hem,överrasknings fest, hoppas på att vi fick biljetter till JB :D
Lördag: rida stina,åka på cruising
söndag: chilla satan, rida stina :)
 
nu vet ni på ett ungefär vad ja ska göra, hoppas att jag kommit in på Ullvi ska kolla de när jag kommer till kungsör, hoppas vi får biljetterna till JB som vi ska beställa på fredag kl 10 eller aa Linns mamma gör de åt oss det blir alltså jag Linn och Jennelie :D happy girl AB :D haha
 
Stina: har börjat skrittat henne 15-20 min och jobbar henne lite mera nu så hon ska få¨upp ryggen, hon skos imorrn av Hanna och så. Nästa vecka tänkte jag börja trava lite smått med henne men bara så lite som möjligt och öka på lite mera dag för dag men bara lite lätt så där och sen kanske man inte travar varje dag utan kan ju skritta någon dag också tänkte att hon får vila en dag i veckan MINST då hon älskar att arbeta och göra något!
Hon börjar bli duktig eller både Prinsen och Stina då de (nästan) accepterar att de kan vara ifrån varandra :)
 
vi hörs ikväll när jag är i kungan :)
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0