Blogg dirr från jobbet!

God morgon bloggen!
 
sitter här på pappas kontor och ska vänta en timme innan jag börjar. sista dagen totalt på jobbet för den här sommarn! :)
jag har haft huvudvärk i två dagar nu och jag va verkligen rädd för att vakna och ha ont idag med så jag inte kunde jobba men ikke sa nikke, tror de va vettskebrist så nu har jag en hel vatten flaska som jag ska dricka i timmen.
Ridit Stina gjorde jag i förrgår och de gick fint fint hon va jätte snäll :)
Igår gick vi en promenad ist och tror jag ska göra det imorrn med.
Möte har jag imorrn oxå, tävlingskomiten alltså.
Det går fortfarande inte att blogga från min telefon då appen cpar !!!! :@
vi får höras senare!
PUSS&HEJJ :*

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0