Fullt upp!!

Tjenare!

Sorry för dålig uppdatering men jag har haft de ganska fullt både igår och idag!
Igår friserade jag Stina hon blev riktigt fin, klippte svansen och manen. :)
Sen gick jag ungefär tjugo min med henne, hon blev lite sur för hon va tvungen oh lämna brorsan hemma :p
Men vi traskade på bra, hon är lite så att de är hon som bestämmer då hon troligen fått bestämma hemma och de håller vi på att träna bort vi gör lite NH övningar då hon är en väldigt bestämd dam hoppas på att ja kommer vinna över henne tillslut, troligen tar de ju ett tag men bara att träna!
Ida ville sova här igår kväll så hon sov här på natten.
I morse åkte jag till stallet tänkte jobba lite så jag mockade ut ladan som tog mig 1,35 min snacka om jobbigt!!
Släppte Stina i paddoken idag tänkte om hon ville springa av sig lite och de gjorde hon sprang som galning ;)
Även duschat båda två idag så nu e dom fina!
Nu ska jag duscha själv sen ska ja ta på mig nå kläder oh kila bort till stallet
Vi hörs puss & hejj


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0