Hämtar hästarna imorrn!

Tjenixen!

Ligger i sängen oh segar, just käkat lite frulle oh druckit en varm kopp te, njuter av mitt sommarlov!
Ska nog gå upp oh mocka i stallet innan pappa kommer hem då vi drar oh köper spån och hö till hästarna som kommer imorgon! Ska bli kul att få hem min lilla Stina oh självklart Prinsen oxå! :)
Hämtar dem imorrn efter fyra någon gång och de visar sig imorrn hur lång tid jag ska ha Stina men Prinsen ska vi ha till höst iaf då han ska säljas till hösten!
Nu ska ja byta om och borsta håret så hörs vi senare!
Arslet oh Kicki håller på att leta sadel till min dam då hon är as fet och svängd hon har ju som sagt inga muskler så ja kommer ju inte kunna sitta på henne fören två/tre veckor men gå ut och gå och sånt kan man ju göra!
Aja ha't gött !! :)


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0