Nu händer de grejor!

Tjena!

Sitter hemma i Kungsör hos mamma, åkte hem hit för någon timme sedan.
Imorgon är de lärarmiddag oh ska nog även in te tunapark oh leta efter en tröja om de är kallt på avslutningen!
På avslutningen på Fredag så drar jag sen till köping oh kollar på min kusin oh Timothy när de springer ut :)
Sen hem te min far då är de fika för min bror tar oxå studenten, kvällen spenderas med några nior ca 30 st !!
Är trött som ett svin.

Idag har ja ridit Hajen det gick svin bra! Har även ridit Urban då var tjejen som äger hästen ja ska ha på foder och kollade det gick enligt mig åt helvete men hon tyckte de såg rätt bra ut! Så vi åker och kollar på den i helgen eller nästa vecka vi tar säkert hem den inom kort oxå! :)
Men nu ska ja kika tve sen sova vi hörs!
Puss & hej


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0