Shopping in Västerås!

Tjenare!

Som sagt var jag oh bästa jennelie in te stan i västerås idag, hittade de ja skulle ha och de blev en lärarmiddag klänning och hårfärg, dock blev de inte den färgen jag ville ha men skit samma ;)
Färgar nog håret på Onsdag :)
Hittade en AS snygg klänning verkligen AS snygg som ja fortfarande hellre vill ha men fanns inte i min storlek sad face alltså!! :(
Nu ska jag ta på mig lite kläder oh höra med jenne om vi ska gå upp till byn oh köpa nå te våran tacokväll som vi har ikväll med frida oxå! ;D

Har funderat på en sak?! Äre kul att läsa min blogg vad saknar ni och vad vill ni att ja fortsätter med? :)

Puss & Hej


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0