Torsdag, sista dagen med jobb för denna vecka!

Tjenare!
 
sitter vid pappas data och bloggar då min app cp:ar vet inte varför :O
sista dagen för jobb denna vecka, sen har jag bara Måndag kvar av sommarjobbet! När man är klar så har man tjänat ungefär 4000 kr för en vecka, men det har varit tufft jag kan säga er att jag ska fan sova ut imorrn!!
På Onsdag åker jag Kicki och Anna och köper lite grejor till min fina pålle oh de till sina antar jag :)
ska kolla lite grejor vad ja vill och behöver :)
 
Igår så va Stina jätte duktig först fick hon motion i paddocken hon sprang eller jaa båda skritta trava och galopperade men så hon blev lite svettig och då spolade jag av henne så då va hon ännu duktigare och i hanterigen har hon blivit jätte duktig!
Idag ska jag nog tumköra henne annars blir det en långpromenad! :)
 
Vi hörs senare, eftersom Blogg.se appen cp:ar kan de bli sent ikväll om de är så :/
// Alex :)

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0