Tuff dag!

Tjenare! :)

Sitter vid datan oh lyssnar lite på musik, har hårfärg i håret just nu tänkte inte färga fören imorrn men då hinner man ju inte få bort fläckarna i huvet :p hihi
Dagen idag har varit fullspäckad, började med att mocka åt bojjan oh rasta hundarna sen drog ja te becca oh red hejen först oh det gick så JÄVLA bra!! han var så fin i slutet och slappnade verkligen av!! :)
Red sen efter det Urban, gick rätt bra med galoppfattningarna och traven men hon hänger sig gärna på bogarna vilket ja tycker är as jobbigt oh när hon inte gör de så är hon skit stark. Men man får ta det som de är helt enkelt!
Var även på kalas i Västerås, sen direkt hem och byta om och vidare till klämsbo för en hopplektion som var rätt lyckad hade MAxen :) han skötte sig riktigt bra faktiskt! :)
Imorrn blir det först gå upp och mocka te Bojjan sen drar jag vidare till becca rider Hajen sen väntar jag på den där tjejen som ska kolla på stallet och hur jag rider och så då tar jag Urban och rider henne för den där tjejen! :)
Får vi se va som blir av de hela :)
Om tjugo minuter ska ja skölja ur de här ur håret sen blir de att gå och lägga sig har nackspärr och ont i ryggen :/
PUSS & HEJ !

image description

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0