26/2-12 <3

26/2-12 <3

En månad idag med världens bästa kille, Thomas Geiger! jag älskar dej med hela mitt hjärta oh du gör mej HEL oh jag trivs med dej! finns ingen bättre än dej du är så jävla perfekt! du har allt man söker, snäll,snygg underbar omtänksam absolut inte som ALLA andra killar utan du är en unik varelse som jag älskar över hela mitt hjärta!
du är de bästa som hänt mej oh utan dejj vet jag inte vad ja skulle va just nu!
de fågar mej, är du lycklig?! ja tänker efter, jag har/haft allt man kan önska, jag har dej, en bra familj oh har haft världens bästa häst i ett par år så det är självklart jag är LYCKLIG!!!
I LOVE U THOMAS GEIGER, NU OH FÖR ALLTID!! <3


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0