De få bästa! :)

Hej bloggen!

Sitter här oh tänker på mina fina vänner oh systrar som jag har och framförallt mina "systrar"
när ja läste Fannys blogg om falska vänner osv :)
idag tänkte jag skriva om de två som jag har allra närmast mejj, tänkte börja med att beskriva en av dem i taget då ja inte kommer nämna nå namn ibörjan ;) me jag antar att de anar själva :)

Vi har varit vänner sen fyran ungifär då vi umgicks med en av våra gamla vänner oh de var väl igenom henne som vi lärde känna varandra och fotbollen, ska jag vara ärlig saknar jag inte den tiden ett dugg, jag har det mycke bättre nu oh vi är så mycket mer närmare varandra än så. Du är awesome på alla sätt du har alltid funnits vid min sida oh jag älskar dej rent utsagt! ALLTID VI!! du är en av de bästa du är verkligen som min SYSTER och du är en av de få som vet i stort sätt ALLT om mej, joo visst så säger alla om sina bästa kompisar men tro mej du vet ALLT!!
Du är en glad,söt,fin underbar person som jag alltid kommer minnas! du betyder oerhört fucking mycket för mej. vi ha samma intrsse, hästar,shoppa,festa oh va med våra underbara vänner, även hitta på skojj tsm med våran sjuka humor!! jag älskar dej JENNELIE WIDÈN! <3




Vi har varit vänner sen vi var jätte små men vi har direkt inte haft så jätte bra kontakt den har vart från och till. vi båda var dåliga på att höra av oss men som sagt vi lekte as mycket när du väl va i Kungsör.
Du har den  sjukaste humorn som helst och vi har alltid kul!! man kan inte vara me dej utan att ha skrattat minst 10 gånger vilket gör mej väldigt glad, vi har också samma intresse, hästar,killar och flumma XD haha du gör mej hel!som ja sa innan du vet också väldigt väldigt väldigt mycket om mej och man kan prata md dej om allt! ja menar verkligen allt så lätt att prata med oh du förstår då vi nästan råkat ut för samma dåliga saker som hänt osv ...
du är en awesome person du med oh jag ser dej som min syrra s0m alltid finns för mej!:)
jag älskar dej MELANIE BRAUN !! <3


Nu ska ja kila ni får ha det bra!! :) KYSS :*


Kommentera gärna!
Postat av: jennelie widén

Älskar dej oxå baby!!! :love:

2012-03-28 @ 13:12:29

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0