Helt oväntat!

Hej bloggen! :)

Jaa den här kvällen slutade lustigt då jag fick se kommentarerna från Morenas gamla ägare! Jätte roligt att se en liten snutt av morena :)
Hon trampade i en spik i buschen oh upp i strålen oh då stod hon i ett halv år om inte mera sen satte vi igång henne men hon blev halt så fick hon vila några dagar oh så pröva vi igen oh då var hon fin igen så hull de på i nästan ett år oh vi var in på strömsholm flera gånger under den tiden så tillslut fick vi ta bort henne då hon inte skulle hålla enligt veterinärerna så aa hon va ju en jätte fin häst oh som filmen på youtube med mej så hade vi många minnen! Du får gärna mejla mej [email protected] (bara ett L) så kan vi prata mera!

Mella är här oh älskling oxå, är så glad att bland de bästa som finns hos mej har jag brevid mig i alla lägen! Älskar dem så otroligt mycket!!!
Nu ska ja lugna ner mej oh sen kolla Andra Avenyn med min älskling :*
God natt på er!! Kyss


Kommentera gärna!
Postat av: Sanna :D

Såå fin!

2012-03-31 @ 11:47:06
URL: http://handlingar.blogg.se/

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0