Ska man eller inte?!

God morgon alla söta läsare! :)

Har precis käkat frukost, sitter oh kollar på nyheterna! Har precis haft på en kräm på min rygg så nu bränner det som bara den :p
Kan inte bestämma mig om ja ska rida ikväll eller inte, beror lite på min rygg hur de känns idag dvs (: Skulle vilja knäcka min rygg eller få en lång massage i lendryggen ;)

Igår va ja ju hemma som sagt jag oh mormor sjukade oss här hemma, vi var ute oh gick oh så för min rygg måste röra på sig annars blir det bara värre!
Vi var även ner oh tog ut mina minipiller, har fortfarande inte bestämt mig om ja ska ha piller eller stav :p men men

Nu ska ja göra ordning mig te skolan för ett lidande med ryggen ;) nu ska vi inte klaga inte ;D kyss :*


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0