When I saw you!

Jaa som de flesta vet så tror jag starkt på spöken,andar,energier osv... Oh jag har fullt förstående för de som inte tror men jag har oxå ett svar te de som inte tror heller. Alla är vi olika oh alla tror på de de vill tro på!

För bara två dagar sen visade hon sig för mej, tro det eller ej men ja har inte orkat skrivit ut de här då ja fortfarande går oh grumlar på det!
Vi blev healade av en man som heter Ove vi mediterade tillsammans med honom oh fick även öppna oss inom andevärlden men vi fick oxå lära oss stänga oss då ja oh mamma ofta går öppna. Vi gjorde det pga att vi skulle känna skillnaderna!
Joo när vi väl var öppna helt så fick jag se min underbara saknade häst Morena, det är inget jag hittar på utan tårarna forsade ner för min kind när jag såg henne på en jätte grön äng galopperandes överlycklig oh super fin! Hon har det bra nu en stark bekräftelse har just slagit till oh jag tror nu på ett liv efter döden ett liv i paradiset! Att se henne galoppera helt rent oh av ren lycka glädjer mej men även saknaden som gör så otroligt ont!
Nu vet ni det oh aa det var de finaste jag sett på otroligt länge!

Vi hörs senare. KYSS :*


Kommentera gärna!
Postat av: hanna

fin bild:)

2012-03-03 @ 22:17:31
URL: http://hannawahlbergs.blogg.se/
Postat av: jennelie

Åh! :')

2012-03-03 @ 22:52:52
Postat av: hanna

så lite så !:)

2012-03-03 @ 23:04:46
URL: http://hannawahlbergs.blogg.se/
Postat av: hanna

haha jaha tack så mycket, jag känner inte riktigt att den passar in men den får duga :D

2012-03-03 @ 23:22:26
URL: http://hannawahlbergs.blogg.se/

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0