Alex dampar!!



"ååh jag är så jävla tjock" är en mening som folk kan vräka ut sig, okej då vet vi tyck vafan du vill om din kropp jag vill inte höra folk som klagar för ingenting men i själva verket vill ju den personen bara ha uppmärksamhet men det får den oftast inte utan de blir bara en pinsam situation som man hamnar i.

Vi har ju oxå de personerna som kör tex så här: "jävlar va full jag var igår" eller också "ikväll ska jag supa skallen av mig" men lix vafan är meningen med att skryta om att man dricker sprit som oftast bara skapar problem, oh tex "kan alex kan alex kan alex dricka sprit" klart som fan alla kan dricka sprit men vissa tål mer än vad andra gör vissa kanske är smarta oh låter bli då de vet att det går över gränsen. Sen har vi den här oxå "ååh vad jag ångrar att jag var otrogen mot min kille, säg inte te någon, jag var ju trots allt full" ingen jävla ursäkt , de man gör är man faktiskt medveten om på fyllan man får vissa svarta hål men man är medveten om vad man gör när man är i den situationen, ingen jävla bortförklaring!!
"jag minns ingenting" ursäkta du drack typ ingenting?! Halllå?! Den är riktigt irriterande när folk påstår att de inte minns ett skit efter en fest men visst du drack typ några cider?? Joo den är väldigt jobbig må ja säga!! Sen när man är så dum oh tror att spriten sitter i en från tex åtta på kvällen fram te tre på morgonen om man säger att man sluta dricka vid åtta då är man ju blåst!!

"jag är alltid mig själv" joo den säger nog alla och vissa är verkligen sig själv vid vilken situation man än är i men ibland kan jag känna att folk är tex bitchiga när de är med killar, eller oxå tror de är så jävla coola så de kan slänga ut sig vad som helst!
Behöver inte bara vara när de är med killar utan är med någon som själv är lite "tuff" av sig, då skulle man kunna tro att de va en slags smittsjukdom av nå slag eller?

Haha ja de är mycket jag dampar på men nu känns de lite bättre faktiskt!! :)
Jag skriver inte de här som om jag är värsta ängeln,jag vet, jag har oxå brister men de här är så små saker som man kan störa sig på till 1000 alltså! Blir bara så irriterad men de finns folk te allt oh jag själv har säkert massor av brister som folk lätt irriterar sig på men det är bara min åsikt de jag skrev om nyss men jag tror många håller med mig! :)

Nu blir det sova så godnatt sov gött hörs imorrn :) KYSS :*


Kommentera gärna!
Postat av: kicki

Håller fullständigt med dig och jag är glad att du alltid är dig själv. Folk får ta en som man är :-d Kraaaam

2012-05-20 @ 20:44:56
URL: http://baroyas.blogg.se/
Postat av: Fella

Håller med! Kram :)

2012-05-20 @ 21:24:46
URL: http://mediafreaks.blogg.se/
Postat av: jennepenne

Har det änt något nu? :-|

Håller iaf med dej!

2012-05-20 @ 23:16:04

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0