Dum i huvet!

Tjena!!

Arg som tusan är ett rätt bra ord för min känsla oh rent utsagt en skit bra beskrivning av mitt humör just nu!!!
Typ sista veckan med skolarbete oh dessutom kort vecka, haft både matte nationellt + spanska prov igår oh spanska "test"/"läxförhör" idag.
Eftersom jag hade spanska prov igår så missa jag en igenom gång som läraren har hur dum får man vara och ha igenomgångar när folk gör prov??!!
Sen så misslyckades man tydligen på läxförhöret oh de ska göras om annars får man IG i ämnet?! WTF :o
Hur dum i huvet får man vara?? Tänker fan inte gå på spanska lektionerna får ändå ig så de spelar ju ingen roll :o
Usch cpe lärare som kan gå oh stoppa upp någonting ig pga ett läxförhör lix?!
ajja ska städa oh slänga kläder i tvätten till gotlandsresan hörs sen kyss :*


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0