Happy :D

Tjena!! (:

Hemma idag från skolan då de typ inte finns något att göra oh min röst är helt cp kan typ inte snacka :/
Ridningen igår var super lyckad, de är kul att rida för olika då man får nya tips och idéer jag säger inte att den ja brukar träna för är dålig för det är hon absolut inte, hon är en av de bästa som jag tränat för om man säger så super nöjd med henne men igår gick de svin bra med maximus enligt mig själv så de kändes kanon bra dock tjurade han ut lite men släppte efter ett tag!! :)
Så himla kär i han oh sputnick skulle vilja ha båda två!! :D hihi
Nu ska ja städa lite sen packa för då drar jag till pappa runt tolv oh kommer hem imorrn :)
Vi hörs sen KYSS :*


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0