Hur tänker jag om saker & ting?

Alla har olika uppfattningar/drömmar/mål om saker som alla stöter på i livet!
Jag har just nu relativt många mål med livet oh drömmar också, skillnaderna på mins drömmar och mål är att drömmarna är de högsta som jag vill allra mest men också längst väg dit!!

Mina mål just nu med livet är :
Häst:
*köpa häst
*komma ut på tävling
*träna/tävla på lite högre nivå
*bli bättre

Skola:
*sluta nian
*bra betyg
*komma in på VO
*bli undersköterska för senare sjuksköterska

Framtid:
*fast jobb som ambulansförare
*en häst gård med två-tre hästar som är mina
*pojkvän/thomas <33
*körkort
*pengar

Drömmarna kommer jag endast dela med mig av några då de finns vissa jag vill hålla för mig själv!

*vill bo i skåne på en as stor gård med hästar som jag hyr ut te folk, även ta in inridningar oh tillridningar

*vara rik kunna resa när som helst och bara leva livet :)
FlyttA till miami oh jobba där :p

*hjälpa barn som har det svårt/ jobba inom Friends eller traffiking på fritiden.
Jobba som ambulansförare


Haha jaa de var väl mina drömmar oh mål :)
Nu ska jag sova hoppas ni haft en bra start på veckan :)


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0