Måndag, 2 skoldagar kvar!

Tjena!

3 skoldagar denna vecka på Torsdag åker klassen till Gotland för att ha skolresa, ska väl bli ganska kul :p
Idag blir de plugga spanska och matte för jag har läxförhör på spanskan oh matte nationella imorrn! :)

Idag har jag varit i skolan, lämnat in en inlämning haft spanska prov som gick rätt bra! :)
Även varit oh hämtat nya bilen som mamma köpt en liten en, varit ut te pappa hämtat jacka oh plånkan som jag glömde även nycklarna ;)
Smart tjej xd
Nu ska jag hem oh käka kyckling, även sett att mamma köpt frukt,dricka och en kexchocklad till mig :D
Ikväll kommer ett litet ovanligt blogg så kika in ikväll med vettja :)


Kommentera gärna!
Postat av: anna

svar: tack, gud va fin blogg :p



ja vi kan följa varandra :p

2012-05-14 @ 19:27:50
URL: http://hhappyssmilee.blogg.se/

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0