Så sjukt omoget! :o

Tjena!!

Sitter vid datan men bloggar via telen, har ändrat lite på bloggen (de ja kan ändra) alltså inge stort bara typ de texterna när man kommenterar ;)
Dagen idag har varit okej, lite små tjurig just nu men trött oh sur på lite omogenheter som förekommer i den här världen!
Idag har jag ridit Donna red ut med becca oh jossan (?) tror hon hette så gick iaf kanon bra!! :)
Sen har ja inte gjort så spec mycket merA nu ska ja väl snacka med min kille hade ja tänkt :)
Sen hoppar jag nog ner i sängen, får se om ja rider nå imorrn isf blir de på bojj eller nått orkar inte rida någon annans hästar när de ska vara på det här viset men vi får la se hur ja är imorrn alltså på vilket humör kan iaf knappt prata då min hals är typ sönder sprucken :o
Haha aa vi hörs imorrn puss & hej :*


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0