Tisdag oh saknar rubrik?!

Tjeena!! :)

Sitter på biologin med en skum lärare som bara e för skum xd
Fick reda på att mitt kemi nationella va ett starkt G så mitt slutbetyg i kemi blir VG då jag haft det sen åttan :)
Även så hörde jag från min engelska lärare att hon gråtit när hon läst min uppsats som ja skrev alltså nationella så fick VG på den ((:
As glad brud och ikväll blir det två pass ridning då jag rider igen en gång :)
Vi hörs sen kyss :*


Kommentera gärna!
Postat av: Malin (:

Hej fina du! Har vart lite krångel o har tagit sjukt lång tid. Brukar inte ta så långtid men.. Är typ klar med bloggdesignen, om de är något du vill att jag ändrar så säg till :) Hoppas du gillar den osv. Här är de jag har gjort i alla fall! http://testbloggma.blogg.se/?tmp=22201033



Om du inte gillar bloglovin ikonen går den att byta mot nån annan! Texten osv. är lätt att ändra också om du vill ha någon annan! Puss*

2012-05-22 @ 20:20:35
URL: http://ahappyword.blogg.se/

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0