Två skoldagar!

Tja!

Otroligt skol trött oh allmänt sur på allt just nu ligger efter i typ 4 ämnen som jag ska ta imorgon oh på måndag så jag slipper skiten!!
Sitter utanför syvan oh ska göra omval men upptaget där just nu :p
Skön dag idag iaf vilket iaf är positivt! :D
Idag blir de plugga spanska oh matte så ja kan göra proven imorrn oh i helgen blir de plugga biologi oh fysik så jag kan göra mitt omprov oh de muntliga :)
Åker på fredag te Sthlm för att kolla på LMFEO (stavning) med Jennelie vi slaggar kvar där oxå! ;)
På lördag åker jag te pappa oh Kicki för hon ska hjälpa mej med plugget! :)
Solen ska man väl oxå njuta av idag! :)
Vi hörs sen kyss :*


Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0