Är det okej att ta en kompis ex?!

Vad tycker ni om att flirta med en kompis ex är det okej?!
jag tycker inte det är okej om vi säger att jag skulle gå och börja flirta med min kompis ex.
jag vet inte varför men det känns lixom fel det var dem från början och även fast kompisen säger att det är okej så tycker nog inte hon/han det iaf! 
En äkta vän finns med en och stöttar en och inte tar någon annans ex.
Jag VET hur det känns att en kompis tar en kille ifrån en eller håller på med mitt ex, jag "sa" att det var okej men i själva verket så tycker jag att det inte är okej för 5 öre man gör bara inte så. 
Det är STOR skillnad om man va tillsammans i typ dagis, eller 1 vecka eller nått men när det börjar handla om månader då går man över gränsen.
Jag ville bara ta upp det här för att se vad ni tycker och för att ha något att diskutera om! 
Så släng iväg en kommentar vad ni tycker och varför! :) 
 


Kommentera gärna!
Postat av: Kicki

Tycker det är en oskriven lag att man inte gör det.
Respektlöst !

2012-11-15 @ 21:39:04
URL: http://www.baroyas.blogg.se
Postat av: Marcus Backman

Jag vet seriöst inte... aldrig varit i den situationen. Det känns respektlöst men samtidigt om man faller för en kompis ex, då tycker jag att det är OK...

Finns så många typiska relationsnormer som jag tycker förstör kärleken lite..

Så jag måste säga att jag är för att flirta med en kompis ex om det nu har gått en tid... Det kan kännas respektlöst om man börjar flirta snart efter ett avslutat förhållande.

2012-11-15 @ 23:36:39
URL: http://backmanmarcus.blogspot.com/
Postat av: Niklas

Jag tycker att det kan vara okej. Men det beror ju helt på hur man känner själv. Dock tycker jag inte att det är okej om man skulle hålla på med någon kompis ex bara några dagar efter, det skulle ju vara lite skumt. :)

2012-11-15 @ 23:58:26
URL: http://niklaslennartsson.blogg.se

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0