Dålig uppdatering, skärpning!

Hej på er! 
 
det var ett tag sen men ja känner att jag inte riktigt hunnit med, 
igår kväll var det hoppträning med Mira, gick inge vidare hon var stark och busig/pigg så aa dessutom va mina handskar ner sprejade med glansspäj så aa tyglarna bara gled ur händerna på mig! haha
men sista rundan va helt okej dock kändes det flenngigt (stavning) haha 
Idag var ja te västerås och kolla skola, dock gick de inte så jätte bra och komma på buss jävlarna haha fanns tydligen samma linje fast de gick åt helt olika håll ^^ men vi hittade iaf! 
Nu ska jag inte göra någonting utan bara ta de lugnt! :) 
vi hörs senare! CHAO 
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0