Im Back!!

Tjenare! 
 
Nu är jag tillbaka, anledningen till att jag var "borta" några dagar är att min så kallade "älskade" katt bet sönder skoldatorns laddare så aa var ju bara att köpa en ny! (Y) tummen upp på det! haha
Har inte orkat blogga från morsans dator då den e helt cp och telen cpar sig! haha 
 
Sammanfattning av lovet då eftersom uppdateringen vart sämst, 
måndag-onsdag vart me Frida,Mell och Viktor
Torsdag endast hemma och även dressyr träning på Mira. 
Fredag åkte jag till Hedemora (garpenberg) och kom som sagt hem nyss, firade Petri som fyller år idag men firade honom igår så det vart lite fest! haha :) 
I går var ja även och shoppade i Borlänge i Kupolen :) 
NU ska jag vila någon timme för att sedan kila te stallet för att hoppträna lite! ;-) 
C H A A O ! ! :) 
 
 
SHOPPING!! ;) 
Sammanfattning :) 
Laddare te datorn ca 800 kr (Y) 
Jacka Gina 599 kr 
Halsduk Gina 99kr 
"pannband" Scorett 129 kr :) 
Varma vinterskor REA 399 kr org pris (599) 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0