Frågestunden avslutad!!

Fanny Englöv

haha nu ska vi se.. ;) 

vad anser du som en "bra" blogg?

-En bra blogg är väl en "aktiv" blogg som bloggar om allt, och även har lite typ frågestunder,tävlingar länkbyten och sånt! :)  


vilken svordom använder du mest? 

-Hm jaa du de va en bra fråga men de är väl typ "kukens balle" haha om man kan ta de som en svordom XD


använder du flip-flops? 

-Använder inte flip-flops! :p


kan du vissla? 

-Absolut! :) 


skulle du hellre ta bilden än att vara med på den? 

-Joo de skulle jag nog hellre göra (A) haha


kan du kasta macka? 

- Ibland ^^ hih


skulle du säga att du är trendig? 

-eemm?! vet inte ens va det betyder XD haha


hur ska en kille få dig på fall? 

-hm jaa du, vara snäll,lite flörtig och typ lite små gullig ;) 


vad är meningen med livet enligt dig? 

- verkligen ALLT som händer har sin mening från första början, jag har ingen tro eller något inte kristen på nått sätt men jag tror att allt som händer och sker har en mening! haha 


10 snyggaste killarna på Ullvi ;) 

-När jag såg denna fråga eller va man ska säga har jag gått och funderat på de är ju fan omöjligt ju :O som om jag vet vad alla heter lixom XD haha jag LOVAR att återkomma med det när skolkatalogen har kommit! ;) hah 

har du några fobier? 

-Japp!! FÖTTER är det VIDRIGASTE som finns!!! :O


vad gör dig glad?

-Hästarna,Vännerna,fester och min familj :) 

 

 

 

 

 

 

Mimmi Fält

Bryr du dig mycket om din statistik din blogg? 

-Jag bryr mig inte ett skit ärligt talat, det är ju självklart roligt med statestik men jag är inte ute efter att blogga för att folk ska "se" mej eller veta vem jag är utan jag skriver för att jag tycker det är kul och sånt! sen att folk följer min blogg det skadar absolut inte! 


Ifall du gör det, är du nöjd med statistiken? 

-kan svara iaf, jag är helt klart nöjd! :) 

Vad gör dig glad? 

-Mycket gör mej glad men vänner,familj,hästar och fester även träffa nytt folk! ;)

Vad gör dig arg? 

-mobbing,idiotiska människor som tror att de är störst bäst och vackrast! 

Dina "bästa" skor? 

-Converse (Y) 

Ditt bästa minne? 

-Hm?! jaa duu, en riktigt bra hoppträning på Maxen :) 

Något du inte är nöjd med? 

-All plugg i skolan XD

Din högsta önskning? 

-har rätt så många men den största är väl att bo i miami :D

Om du kunde ändra på en sak vad skulle det då vara? 

-Min kropp, och det håller jag på med också! 

Vad skulle du göra om du vann en miljon? 

-Jag tror ärligt att jag skulle shoppa satan, sen skulle jag sätta in typ 500.000 på ett konto och sen köpa en riktigt bra häst! :) 

Varför började du blogga? 

- Jag vet faktiskt inte! kommer inte ens ihåg när jag började lixom! Jag tror att de va för mig och morena så marianne kunde läsa va vi gjort och så men inte säker :) haha 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Thilda Holm

Vad tycker du om mig? 

-Thilda du är en riktigt bra och fin person, du betyder mycket och är glad att jag fått lära känna dej :D 

Vad är viktigast hos en kille på utseendet? 

- Hm jaa du den e svår då jag är kräsen men jaa antigen håret eller kläderna/skorna ;D hahah

Om du fixa leva några dagar själv på jorden och fick göra vad du ville, vem skulle du leva med om du fick välja en person? 

-Jaa du den va ju svår, jag skulle nog välja Joel Kinnaman eller Eminem :D hihihi

Vad är du mest nöjd med dig själv? 

-Min längd, jag tycker att jag är lagom lång! :D haha

Har du varit kär på riktigt nångång? 

- Japp en gång!! :p 

Bästa alkoholen? 

- hm jaa antigen vodka eller cider :) 

Godis eller glass? 

-Måste nog säga godis! 

Cola eller godis?

-Helt klart cola :)  

Leva utan speglar (inte kunna spegla sig i nånting) eller gå utan skor i resten av ditt liv, ink vinter osv? hahaha kul o veta? 

-hahahah jaa duu måste nog bli utan spegel för annars kommer ja ju frysa fötterna så ja måste operera bort dem och då kommer jag ALDRIG kunna gå igen :O

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Becca

Hur gillar du gymnasiet? 

-Hur jag gillar gymnasiet? hahaha jag trivs om de är de du menar ;) 

Vad skulle du klä ut dig till till halloween om du fick välja vad som helst?

-Hm jaa du de va ju lite klurigt allt ;) men skulle nog välja att se ut som ett riktigt lik XD haha

 Sämsta dag i veckan?

-Helt klart MÅNDAG -.-'  

Bästa fest du vart på? 

- jaa du hm?! kommer ihåg att en fest va as bra men vilken?? första halloween hos dej kanske ;) 

Soligaste ställe du vill åka till? 

-Nu ska vi se, egyptien kanske :) 

Kallaste ställe du vill åka till? 

- Om jag ska åka till något kallt ställe kan ja ju lika bra va kvar här ju ?! XD 

Dricker helst? 

-Cola :D 

Vad hatar du mest av allt? 

-Mobbing,idiotiska egoistiska människor som tror de är bäst i världen ;) 

Vad gillar du bäst av allt? 

-Hästarna,familjen och vännerna! :*

 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0