FRIIDDAAAYYY! :'D

FRIIIDDDAAAYYYY!!

Hellu my friends! 
Går dagens ridpass gick skit bra!! Hon var super fin och ja bara älskar den hästen, dressyr var de med mycket flyttningar och sånt! 
Super nöjd över min stjärna! hihi
 
Nu har jag en lektion kvar, svenska sen slutar man då blir det bussen hem och sen ut med vovven och sedan packa till Halloween övernattningen som vi har i kväll för små barn! :) wiiee 
Dessutom kommer våra underbara bästa arbogare som man saknat nå kompyöst (stavning)
Ska bli så himla kul och dessutom spännande för i år ska vi LYCKAS! :D hihi 
 
Blir nog bara mobil blogg ikväll om jag kommer ihåg men innan jag drar så blir det självklart blogg! (Y) 
C H A O 
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0