Gårdagens ridpass!

Tjenare! 
 
Orkade inte blogga igårdå jag kom hem väldigt sent och var super trött verkligen somnade direkt efter duschen.
Som sagt så red jag dressyr i paddoken då det blev väldigt mörkt! 
Hon gick riktigt bra och jag gjorde lite lösgörande arbete och även galoppfattningar från skritt,halt och sånt. 
Hon blev iaf riktigt mjuk och fin och det är så kul och rida henne när hon verkligen är framme för skänkeln och väldigt känslig! 
Idag blir det markarbete, ska åka till stallet om ett tag. Jag och Frida kör tillsammans en övning som var med igår på Magnus träningar. 
Iaf så vi hörs senare! ha det gött! 
 
 

Kommentera gärna!
Postat av: pinky

sv: tack så jätte mycket!

Svar: inga problem :)
Alex Idling

2012-10-10 @ 12:00:42
URL: http://pinkys.blogg.se

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0