Gym Gym Gym!!!

Tjena! 
 
Nyss kommit hem från gymmet nu ska jag allt ta tag i gymmet och gå dit MINST 3 gånger i veckan! 
tänkte kolla lite olika övningar så man varierar lite! Tänker inte bli biff om ni tror det haha nej men jag vill komma igång och hålla konditionen och även bli vältränad vilket kan bli lite svårt haha då jag är lite lat o vill hellre sova än o träna men aa nu jävlar!! Kör på Onsdag också sen kanske lördag eller söndag eftersom ja har idrott imorrn så behöver jag inte gymma :) haha 
 
men en träningskompis sökes CITY GYM!! :) hhihih kungsör eller köping ;) 
 

Kommentera gärna!
Postat av: felicia - foto

skulle allt behöva.. vi får se! ;)

Svar: jaa kom igen! :D
Alex Idling

2012-10-01 @ 18:16:57
URL: http://fellzan.se

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0