Home fucking sweet home!

Yeah, nu är man entligen hemma! så himla skönt verkligen och komma hem, är hur slut i huvet som helst och vill egentigen bara sova! 
Ska plugga psykologi och sen sova eller jaa jag ska kolla på den nya johan falk också! ;) haha 
Natten inatt var väldigt jobbig inte de att dela rum med Elin,Mimmi och Frida utan min j*vla hosta jag trodde seriöst att jag skulle dö. Vaknade vi tre och hostade hela tiden i ungefär 15 min utan att ens få luft så himla obehagligt och ja blev fett rädd!! 
Som sagt många långa pass och bara sitta ner och lyssna och försöka antäckna så nu e man helt slut i huvet helt ärligt!! 
Rolig grupp är man med många schyssta och bra personer som man visste redan innan vilka de va på ett ungefär! Gillar verkligen de flesta! :) 
Nu ska ja plugga vi hörs! :) 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0