Ledig och jag klagar inte!!

Tjenare bloggen! 
 
Sitter vid datan och bloggar och dricker en kopp kaffe,hela morgonen har jag läst i min engelska bok, vet inte hur mycket jag äns läst det är massor iaf! haha började på kap 7 och nu är jag på 12 eller nått och jag har bestämt mig att jag ska läsa till minst 20 IDAG (?) ska straxt byta om ska ner till UM sen åker jag och Frida dirr till stallet för att rida, blir som sagt som jag sa i förra inlägget markarbete idag! 
Efter vi ridit ska vi åka och hämta Fridas pappa och köra hem honom från sitt jobb, efter det så blir det tillbaka till stallet och mocka,fixa maten och vatten.
Ikväll runt sex ska jag till tandläkaren. Får vi se hur jag skötit mina tänder ;) haha 
Men vi hörs senare ska göra mig i ordning nu :) 
C H A O ! ! 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0