Plugg,stall,plugg,stall

Tjenare! 
 
sitter hemma, har precis käkat lite mat efter att ha varit i stallet sen ett idag.
Jag och Frida körde markarbete/hopp idag och det gick ruskigt bra för oss båda! 
Mira var väldigt pigg och älskar verkligen bommar! haha 
Vi körde en liten avancerad övning så man själv fick tänka jobba vilket var kul! :) hihi 
NU ska jag snart upp till stallet igen för att rida Maxen vet ej men tror det är hoppning :) haha 
Idag har jag läst några kapitel i min engelska bok ska läsa minst 3-5 till ikväll sen har jag även lämnat in kompliteringen till medicinen och även gjort svenska uppsatsen och hoppas på bättre betyg denna gång! haha 
Ajaa vi hörs senare, ha det gött :) 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0